Gyakran ismételt kérdések
Hogy tudok regisztrálni?
A vásárláshoz a regisztráció meglévő partnereink részére elérhető, ezt kérje a központi elérhetőségeink egyikén, vagy üzletkötő kollégánkon keresztül. A regisztráció személyhez kötött, minden esetben szükség van az adott vállalthoz tartozó személy nevére, aki regisztrálni szeretne, email címére, amelyekre a rendszerüzeneteket kapja, és a telefonszámára.
Hol tudok jelszót változtatni?
Belépés után az oldal fejlécében található Profilom- Adatok módosítása részen.
Hol vagyunk megtalálhatóak?
Az Alföld Higiénia Kft telephelye, raktára a Jászberény, Monostori út 17. szám alatti címen található, a telephelyen belül táblák vannak kihelyezve a jobb megtalálhatóság érdekében.
Van kiszállítás?
Igen, a pontos részletek miatt kérem keresse kollégáinkat az elérhetőségeinken.
Mennyi az átlagos kiszállítási idő?
A kiszállító autóink túra körök szerint járnak, ehhez viszonyítva 48 órás kiszállítást tudunk vállalni, de kollégáink jelzik Önnek minden esetben a pontos szállítási napot.
A rendeléseimet hol tudom nyomon követni?
Belépés után az oldal felső részén található a Rendeléseim fül, azt lenyitva lehet megtalálni minden élő, és teljesült rendelést.
Láthatom a régi rendelésimet? Tudok ezekből új rendelést készíteni?
Igen, belépés után az oldal felső részében található Rendeléseim fül alatt ott vannak a régi, teljesült megrendelések is. A régi rendelésből egyszerűen készíthető új megrendelés, csak a cikkszám mellett található kis négyzetet kell kipipálni, és a rendszer lemásolja a régi rendelést. Már rendelt termékek újra rendelésre lehetőség van a fejlécben található Profilom – Gyakran rendelt termékek fül alatt is.
Tudok kedvenc termékeket rögzíteni?
Igen, van rá lehetőség, a termékek bal felső sarkánál, egy kis szívecske jelre kell rákattintani, és a termékek bekerülnek a kedvencek közé. Ezek a fejlécben a Profilom – Kedvenc Termékek listából hívhatóak elő, és rögtön rendelhetőek.
Tudok megadni szállítási címet, ha az eltér a számlázásitól?
Igen, a rendelés feladásakor van erre lehetőség. Amennyiben a rendszerben rögzített több szállítási címe is van, akkor a rendelés végén ezek láthatóak, és ott tudja kiválasztani, hogy hová szeretné kérni a szállítást.
Tudok megjegyzést, kérést írni a rendelésre?
Igen, a rendelés alján van egy megjegyzés rovat, az oda beírt információk csak az adott megrendelésre vonatkoznak, és ezeket látják a kollégák.
Mit tegyek, ha változnak az adataim?
Vannak olyan céges adatok, amelyeknek a változása esetén (pl. székhely, adószám) kötelességünk azokat leellenőrizni, így azok változtatására, rögzítésére csak a központi rendszerünkben van lehetőség. Kérném, hogy ilyen esetekben mindig emailben, cégszerűen küldjék át központi elérhetőségeinkre, és kollégáink javítják azokat.
Látom a régi számláimat is? Hol látom a kifizetéseket?
Belépés után a fejlécben a Rendeléseim – Minden számla fül alatt megtalálhatóak az ön felé kiállított számlák, valamint annak fizetése is. Amennyiben zöld pipa szerepel mellette, akkor azok már fizetettek. A nem fizetett, de még nem lejárt számlák a Rendeléseim – Esedékes számlák fülön elérhetőek, és az esetlegesen már lejárt, de még nem kifizetett számlák pedig a Rendeléseim – Lejárt számláknál találhatóak.